Tuesday, August 23, 2011

nak raya ! nak raya!


yess khamis nie last exam ! i want to go IPOH ! i miss my family and my home !
shitt ! baju raya belum beli ! masih dalam ragu2 nk beli warna ape ! pendapat plzz !
my sister cadangkan yellow and red colour ! euwwwww cek ta berkenan la warna 2!
i want puple but da berlambak dalam almari tp nk beli baru jgak because theme
for the open house near the house that i stay with my friends is puple colour !
OMG , i can not wait ! hahaha ! ta sabar nyerr nk balik ipohhh ! plzz wait me !
hmmmmmm ! actually aq ta ade mood nk raya tahun nie.. ntah la knape !
but my frenz bg semangat for celebrete raya ! hopely raya this year is more fun
than ever ! aq minta maaf kepada sesiapa yg pnah aq buat salh and sape2 yg
tersinggung dgn kata2 aq 2 sorry sngt okay ! thankz !
SALAM LEBARAN & MAAF ZAHIR DAN BATIN !